
Performatywność 1(11)/2014
- Iwona Morozow: Różne oblicza performatywności
- Sylwia Wodzińska: Performance „The White Soldier”. Studium jednostki i grupy w kontekście konfliktu politycznego
- Mirosław Kocur: Głos jako źródło tożsamości w antycznym teatrze greckim i balijskim teatrze lalki i cienia
- Magdalena Grenda: Zwrot performatywny w poznańskim teatrze alternatywnym po roku 1989
- Michał Piepiórka: Układ zamknięty jako filmowy performatyw
- Ewelina Twardoch: Praktyki fanowskie jako performatywny wymiar postmedialnej telewizji
- Agata Łuksza: Gorsety, pończochy, nasutniki. Kobiecość w nowej burlesce
Biuletyn Wydziałowy

- Numer 8/2022
- Numer 7/2022
- Numer 6/2022
- Numer 5/2022
- Numer 4/2022
- Numer 3/2022
- Numer 2/2022
- Numer 1/2022
- Numer 10/2021
- Numer 9/2021
- Numer 8/2021
- Numer 7/2021
- Numer 6/2021
- Numer 5/2021
- Numer 4/2021
- Numer 3/2021
- Numer 2/2021
- Numer 1/2021
- Numer 10/2020
- Numer 9/2020
- Numer 8/2020
- Numer 7/2020
- Numer 6/2020
- Numer 5/2020
- Numer 4/2020
- Numer 3/2020
- Numer 2/2020
- Numer 1/2020
- Numer 7/2019
- Numer 6/2019
- Numer 5/2019
- Numer 4/2019
- Numer 3/2019
- Numer 2/2019
- Numer 1/2019
- Numer 9/2018
- Numer 8/2018
- Numer 7/2018
- Numer 6/2018
- Numer 5/2018
- Numer 4/2018
- Numer 3/2018
- Numer 2/2018
- Numer 1/2018
- Numer 9/2017
- Numer 8/2017
- Numer 7/2017
- Numer 6/2017
- Numer 5/2017
- Numer Specjalny/2017
- Numer 4/2017
- Numer 3/2017
- Numer 2/2017
- Numer 1/2017
- Numer 3/2016
- Numer 2/2016
- Numer 1/2016