ODA IIII. Reformy w edukacji
Teoretycy, praktycy i przedstawiciel ciała administracyjnego - Kuratorium Oświaty we Wrocławiu - zastanawiali się nad celami reform edukacji - nie tylko bieżącej, ale serii zmian, jakim poddawany był system kształcenia w Polsce - i pożądanymi kierunkami zmian w ogóle w tym systemie. Różne spojrzenia dają różne wyniki, ale zarówno paneliści jak i dyskutanci byli zgodni co do jednego - struktura w edukacji musi podążać za celami zmian, nie zaś te cele wytyczać.
Biuletyn Wydziałowy

- Numer 8/2022
- Numer 7/2022
- Numer 6/2022
- Numer 5/2022
- Numer 4/2022
- Numer 3/2022
- Numer 2/2022
- Numer 1/2022
- Numer 10/2021
- Numer 9/2021
- Numer 8/2021
- Numer 7/2021
- Numer 6/2021
- Numer 5/2021
- Numer 4/2021
- Numer 3/2021
- Numer 2/2021
- Numer 1/2021
- Numer 10/2020
- Numer 9/2020
- Numer 8/2020
- Numer 7/2020
- Numer 6/2020
- Numer 5/2020
- Numer 4/2020
- Numer 3/2020
- Numer 2/2020
- Numer 1/2020
- Numer 7/2019
- Numer 6/2019
- Numer 5/2019
- Numer 4/2019
- Numer 3/2019
- Numer 2/2019
- Numer 1/2019
- Numer 9/2018
- Numer 8/2018
- Numer 7/2018
- Numer 6/2018
- Numer 5/2018
- Numer 4/2018
- Numer 3/2018
- Numer 2/2018
- Numer 1/2018
- Numer 9/2017
- Numer 8/2017
- Numer 7/2017
- Numer 6/2017
- Numer 5/2017
- Numer Specjalny/2017
- Numer 4/2017
- Numer 3/2017
- Numer 2/2017
- Numer 1/2017
- Numer 3/2016
- Numer 2/2016
- Numer 1/2016